خبرهای داغ:
معاون اقتصادی استاندار قزوین در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج به مناسبت روز خبرنگار؛

 با مدیریت عملیاتی و اداری می توان در عرصه جنگ اقتصادی فعال تر عمل کرد

رحمانی با اشاره به تلاش شبانه روزی مسوولان در راستای رفع مشکلات جامعه گفت: مانند گذشته نمی توان بر صندلی تکیه کرد بلکه باید مدیریت عملیاتی و اداری را هماهنگ پای کار آورد و در عرصه جنگ اقتصادی فعال تر عمل کرد.
کد خبر: ۹۵۳۲۳۴۶
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

 

قزوین_به گزارش بسیج، علی رحمانی معاون اقتصادی استاندار قزوین به مناسبت روز خبرنگار و در دیدار با مجموعه خبرگزاری بسیج گفت: رسانه ها امانتداری در خبر را باید سرلوحه کار خویش قرار دهند و در تعامل مردم و مسئولان باید بی طرفی خویش را نشان دهند و تنها بر طبق معیار حق و قوانین رفتار کنند.

وی تصریح کرد: در طرح های مختلف که دولت انجام داده است بسیج با اطلاع رسانی دقیق و امید بخش همواره در کنار مردم و مسئولان بوده است. لذا نقد دلسوزانه با تقابل متفاوت است. 

رحمانی افزود: خبرگزاری بسیج علاوه بر دیده بانی خبر، دروازه بانی خوبی در حوزه انتشار اخبار دارد و مردم و مسئولان به عنوان بازوی قدرتمند اعتماد ساز به آن نگاه می کنند. رسانه باید تسهیل کننده امور برای اذهان عمومی باشد که این کار را با مطالبه کری درست می تواند انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات نانوایی ها و آرد و نان گفت: با متخلفینی که در ایام محرم به بهانه های مختلف نانوایی خود را با توجه به اینکه نان قوت قالب مردم است را تعطیل کردند، پس از بررسی برخورد شد و یکی از معضلات اصلی قاچاق آرد، تفاوت قیمت آنها با بازار آزاد است.

معاون اقتصادی استانداری تشریح کرد: قیمت هر کیسه آرد تحویلی به نانوایان ۲۲ برابر ارزانتر از بازار آزد است و این باعث شده است که مردم با چالش جدی در حوزه آرد و نان مواجه شوند و تمام سعی تیم اقتصادی در جهت تنظیم و ثبات بازار است تا بتوان تخلفات را به حداقل رساند.

وی در پایان گفت: مسئولان تلاش شبانه روزی می کنند و مانند گذشته نمی توان بر صندلی تکیه کرد باید مدیریت عملیاتی و اداری را هماهنگ پای کار آورد و در عرصه جنگ اقتصادی فعال تر عمل کرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها